Terug naar India - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van hansonja - WaarBenJij.nu Terug naar India - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van hansonja - WaarBenJij.nu

Terug naar India

Door: Hans en Sonja

22 November 2009 | Nederland, Haarlem

Hallo familie, vrienden en collega's,
Terug naar India, eindelijk is het dan zover!We vertrekken maandagmiddag 30 nov. vanaf Dusseldorf naar Dubai en vliegen dan door naar Chennai. Als het goed is staat er bij aankomst een taxi van Senthil die ons naar Puducherry brengt, een rit van ong. 2 uur. De eerste paar dagen zullen we overnachten bij Don Bosco.
Hans gaat weer aan het werk met de jongens van de carpentry Don Bosco en ik werk weer bij Jwala Home, huis voor verstandelijk gehandicapte meisjes en vrouwen.
We hebben er ontzettend veel zin in, het is zo leuk om iedereen daar weer te ontmoeten!!
We gaan jullie via deze site weer goed op de hoogte houden van onze belevenissen.
groetjes Hans en Sonja

• 22 November 2009 - 16:00

Zr Ida:

Goede reis gewehst,Maar vooraf spreken wij elkaar nog!groet van Ida

• 22 November 2009 - 16:33

Mariël:

Ja,ja, nog een week en dan....
    is het weer zover.
    Heel veel succes met de rest van de voorberieding en het afscheid nemen. En dat jullie er maar snel zullen zijn. Geniet!

• 22 November 2009 - 21:14

Net En Hans:

Lieve twee,
    We hebben het fantastisch hier in Costa Rica. Een schitterende natuur met kikkers van twee vuisten groot, 20 cm. Ook heerlijk weer en enorm veel vogels. Kortom weer dik genieten !
    Een heel goede reis en fijn verblijf in India.

Veel liefs en tot in ieder geval volgend jaar in Indonesie, want wellicht boeken we hier nog een poosje bij zodat we misschien pas volgend jaar december weer in Nederland zullen zijn.
    xxx Net en Hans.

• 22 November 2009 - 22:07

Mieke:

heel veel succes met alles, reis in gedachte met jullie mee,iedereen de groeten daar,goeie reis, diike knuffel,mieke.

• 23 November 2009 - 15:46

Carla De Wit:

Hoi Sonja en Hans,
    Leuk, zo'n preberichtje voordat jullie gaan! Goed voorbereid en vol enthousiasme! Alvast een goede reis en ik verheug me al op de verhalen!!

• 23 November 2009 - 20:22

Saskia:

goede reis en heel veel plezier! doe de groetjes daar! Ik verheug me nu al op al jullie verhalen.
    liefs Saskia

• 24 November 2009 - 15:03

Trudy En Co:

Hans en Sonja ,
    veel plezier met de voorbereidingen en tot zaterdag.

• 26 November 2009 - 09:20

Bart:

Hoi hans en Sonja,
    Dat is lang geleden! ben benieuwd hoe jullie het zullen hebben. ik zal jullie blijven volgen. Een hele goeie tijd!
    poite wange!

• 26 November 2009 - 22:34

Jolette:

Hoi Sonja en Hans,
    wat leuk, weer terug naar India! Zou er best graag ook wel weer eens heen willen, is al weer 7 jaar geleden dat ik er was... Goeie reis, en groet India van mij!
    Jolette

• 28 November 2009 - 05:49

Loes Fransen:

Hoi Hans en Sonja!
    Wat een geweldig nieuws dat jullie weer terug gaan naar India....echt heel erg leuk.
    Ik ben zelf net terug uit Borneo en hoop volgend jaar ook weer terug te mogen naar India. Wie weet tot dan?
    Veel groetjes
    Loes

• 28 November 2009 - 22:31

Ans:

Hallo Hans en Sonja,
    Ik wens jullie een hele goede reis en wacht in spanning jullie reisverhalen af.
    Groetjes Ans

• 30 November 2009 - 00:59

Ida:

Goede reis gewenst,misschien nog een telefoontje,wat Zondag niet meer lukte Een goede tijd gewenst met veel blijde contacten .God bless Ida

• 01 December 2009 - 11:54

Annemieke:

Als het goed is zijn jullie er nu! Zo maar weer in de heerlije chaos die India heet.
    Fijn he om iedereen weer terug te zien?
    Toch wel gek hoor, om jullie verhalen nu van zo ver weg mee te beleven.
    Denk aan ons motto: geniet van elke minuut, want voor je het weet.....

• 01 December 2009 - 14:07

Sjan.:

Jullie weer naar de zon, wij hebben de eerste 10 cm. sneeuw!!
    Veel plezier met je nieuwe Black Peter-pak...( foto opsturen hoor! ).
    Geniet ervan.