Aunti, uncle, tour! - Reisverslag uit Pondicherry, India van hansonja - WaarBenJij.nu Aunti, uncle, tour! - Reisverslag uit Pondicherry, India van hansonja - WaarBenJij.nu

Aunti, uncle, tour!

Door: Hans en Sonja

05 Maart 2014 | India, Pondicherry

Hallo allemaal,
Eindelijk was het dan zover, we gingen on tour! Gisteren om 06.00 uur stond de bus klaar voor vertrek naar MGM, een pretpark in Chennai. Om 07.00 uur was iedereen er klaar voor. Zo'n 65 man in totaal; 31 bewoonsters,5 studenten die stage lopen op Jwala, zo'n 15 man personeel en nog wat kinderen van het personeel.Het was feest in de bus; bollywood muziek en lekker swingen in het gangpad.Onderweg ontbeten en om 10.30 kwamen we aan in het park. Meteen op naar de draaimolens,treintjes enz. Echt ontzettend leuk om al die blije koppies te zien! Na de lunch( rijst met sambar en een ijsje)op naar het zwembad in het park. Met jurk en al het water in en spartelen maar. Om 18.00 werden we verzocht het park te verlaten. Helaas, ze waren het nog lang niet zat!Je zou denken dat ze moe zouden zijn na zo'n dag maar nee hoor, snoeihard de muziek op en swingen maar weer. Echt heel grappig! Om 21.30 waren we weer thuis. Vanmorgen even gekeken op Jwala maar er zat niet veel leven in daar. Allemaal moe en na te genieten van de mooie dag.
Maandag was een bijzondere dag. Het dak van de 1e verdieping is gestort! We zijn even gaan kijken en zo'n 25 mannen en vrouwen waren druk bezig om het beton te storten. Dit gebeurde in rap tempo en was een arbeidsintensieve klus. Nu moet het 3 weken drogen voordat ze verder kunnen bouwen.

Morgen is het alweer onze laaste dag in India. Beiden hebben nog helemaal geen zin om terug te gaan..Helaas het is niet anders. We hebben een goede tijd gehad al was de warmte, liefde en humor van
mevr. Bhanumathi een grooot gemis.
Bedankt voor jullie support en gezellige mails deze reis en tot gauw.
Liefs Hans en sonja

• 05 Maart 2014 - 14:19

Ans:

Een hele goede reis en tot snel

• 05 Maart 2014 - 14:41

Denise:

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het een mooie reis is geweest. Ik hoop dat jullie er veel mooie en goede herinneringen aan over houden!
    Een hele goede reis voor de terug weg toegewenst en tot snel Sonja. Dan kunnen we eindelijk de verhalen real life horen.

Denise

• 05 Maart 2014 - 14:57

Sjan , Lea En Simon:

De foto' s spreken voor zich. Mooi. Het plezier is duidelijk te zien.

• 05 Maart 2014 - 21:00

Loek, Desiree En Emmy:

Fijn dat we weer deelgenoot mochten zijn van jullie reis. Een goede vlucht naar huis en tot ziens in Limburg.

• 06 Maart 2014 - 23:04

Mariel:

Dat klinkt gezellig allemaal. Maar niet jullie vertrek alweer. Het zit er dus op,jammer!
    Een heel goede reis gewenst en tot ziens in Haarlem of Wijk aan Zee.
    Lieve groet, Willem en ik.

• 07 Maart 2014 - 17:09

Els En Martin:

Ha Hans en Sonja
    Wat leuk dat we weer jullie verhalen konden lezen
    En daarbij de leuke foto's.
    Goede reis terug en hopelijk weer tot snel
    Martin Els en de kids

• 07 Maart 2014 - 23:35

Jolete:

Ha sonja en hans!
    wat leuk zeg om die India verhalen (vol warmte en stof;-) te lezen. Vooral het uitje naar het waterpark. lachen hoor zo met kleding en al zo degelijk het water in!
    goede reis naar huis en dan weer lekker genieten van het vroege voorjaarsweer in NL.
    groetjes, Jolette